The Great Gatsby

Publicerad 2013-05-22 22:18:02 i Vardag,

Gårdagen var en vanlig tisdag som tog ett litet oväntat slut, vart nämligen bio! The Great Gatsby vart det, och kan vi bara enas om hur jävla snygg Leonardo Dicaprio är! Riktigt bra film faktiskt! Och sällskapet var också riktigt bra kan jag väl ta och säga, satt och grät på Elsas axel och höll Bahar sjukt hårt i handen, men det var mysigt. Ramlade nästan ihop på hallgolvet igår när jag kom hem för att jag var så trött men somnade inte försen runt 12 iallafall... Usch dessa halvt sömnlösa nätter tar död på mig. Imorse så var det bara att kravla sig upp iallafall och göra det sista nationella proven, så skönt! Fick tillbaka 2 andra nationella prov och blev riktigt nöjd faktiskt! Planerat London som nu bara är 15 dagar bort, ASDFHJKLL, känner jag då. Ska bli så underbart! Men nu ska jag fixa min fysikuppgift, PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela