Tired As Fu*k

Publicerad 2012-10-10 22:04:12 i Vardag,

 
Dagen har typ rullat på som alla andra onsdagar även om förmiddagarna är S Ä M S T. Var på almänt bra humör men trött som satan. Förflyttade mig sedan till kyrkan där jag spenderade hela min eftermiddag med att ta hand om barnen. 
Tog bussen hem i mörkret och möttes av farmor och farfar när jag kom hem, aldrig fel! 
Trök i mig mat, stor skål glass på det och jag var nöjd. Har suttit och facetimat med Elin ett tag också, ska snart skypa med na också för den delen, hunnit få ett medelande från min favorite tumblr, och pratat med Linda.
Spenderar nog resten av min kväll i min säng hade jag tänkt mig och sen är det ju, torsdag imorgon vilket betyder sovmorgon, aww yeaaaaah! Resten av morgondagen tar jag imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela