Saturday Mo Fuckers

Publicerad 2012-10-20 15:15:20 i Vardag,

2 bilder från gårdagen. 
Fredag igår, hur skönt som helst. Dagen i skolan kändes dock ganska onödig med tanke på att 2 lektioner var intsällde och vi fick sluta en timme tidigare, men jag gnäller inte. Hann åka ner på stan och köpa mina älskade byxor och satte mig sedan på bussen igen för att åka till kyrkan där det var glee projekt på G. även om det var väldigt misslyckat för att inget av grejerna funkade eller fanns på plats. Otaggade vart vi hela högen och åkte hem. gjorde vi. När jag kom hem var det bara min kära broder på plats i huset. Vart middag för en och sedan mys i soffan framför Jersey Shore, liveeeet. Lördag idag och det ända jag har inplanerat är plugg, vilket är ganska sorligt ärligt talat. Men så är det är man har 2 redovisningar, 2 prov och en renskriving att hinna klart med till nästa vecka... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela