No Trouble No Pain

Publicerad 2012-10-08 21:24:22 i Vardag,

Dagen började tidigt och jag snoozade alldeles för många gånger och fick skynda rejält för at hinna med mamma.
Väl i skolan så var det väl inget specielt HK andra lektionen och jag, Alex och Elsa fick för oss att vi skulle till ikea och äta lunch för vi hade lång lunch, och vi åkte till inget mindre än IKEA för att äta lunch. Billig och fasen så god lunch det vart det kan jag säga. Mätta och glada spang vi tillbaka till skolan där de sista lektionerna spenderades med magont från för mycket köttbullar, yup... Satte mig sedan på en trång buss hemmåt och sitter här och ör alldeles för nöjd med livet för att jag har inga läxor. Ska ta och mysa ner i sängen redan nu för att läsa en bok. Toodles to you bitches! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela