Minja Ida Marie Juni

Publicerad 2012-10-13 19:27:59 i

Har varit på dop idag, ingen mindre än min kusin Minja. Hela familjen satt i bilen redan klockan 9 imorse för att vi skulle hinna till dopet som började 11 och ägde rum strax utanför Stockholm. Träffade på släkten och sedan åkte vi alla till nån lokal där det var först massor med mat sedan hur mycket fika som helst. Mysigt att träffa alla, vissa på min fasters sida av familjen har jag inte sett på över ett år. Men trevligt var det, fick höra många "åhh vad stor du blivit" "kommer ihåg när du var såhär liten" osv, härligt. Runt 3 tiden så var vi iallafall på väg hem igen och jag slocknade ca 2 min efter att jag satt mig i bilen med musik i öronen. Köpte pizza och godis på vägen hem och nu sitter jag här i soffan och kollar på The Mask, Gud var typ världens bästa film när jag var liten, hade den på VHS, bäst fan. Nej nu ska bag sluta nubbandes och fokusera på filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela