il prete rosso

Publicerad 2012-10-22 23:28:17 i Vardag,

Fyller ut med lite skit från tumblr
Anteckna att rubriken är på italienska och jag känner mig fett internationel och cool som få. 
Nej men allvarligt, tar faktiskt tid från mitt åhh så produktiva pluggnings timma så här runt 11 kvisten...Var ju iallafall i stockholm hela dagen igår, fick spel inne på american apparel för att jag inte hade någe pengar (im broke niggah, im broke!) Var på jesus christ superstar, vilket var asså W O W, mäktigt, underbart och härligt! Så sjukt bra, något att rekommendera stort! Var även där med människor som förgyller mina dagar, ni är bäst! Vart kina/thai buffe på det, och ni ska bara veta hur jävla mycket mat jag åt, sushi, kinamat och friterade bannan med glass och lite till, åt typ lika mycket som ett fullvuxet mans fotbollslag skulle ätit efter match, skojar intE! Vart sedan mysig tåg resa hem på golvet på tåget, härligt. Ovh idag är det måndag, vaknade upp imorse i hopp om att det skulle vara söndag, men nej. Trög som många en måndag morgon drog jag mig up fick på mig typ det fulaste jag nånsin haft kom jag på när jag kom hem igen. DAgen rullade som vanligt och alla var nöjda och glada, eller inte.... Nu sitter jag här med påsar stora som afrika undr ögonen och förösker få ihop pluggandet. Har även letat upp lite nya människor på spotify, success! Hittade nån random kille som är grym som jag lyssnar på nu. Smashade en stor jävla spindel på min vägg med min bok, gick inte lika bra. Nej men nu ska jag låta er rulla vidare, byeeeeeeeee! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela