Still Alive But Barely Breathing

Publicerad 2012-11-12 18:31:00 i Vardag,

Och jag är åter igen tillbaka till bloggandet. Har varit på läger i helgen med dom bästa. Orkar inte ta upp hela den händelsen men det har varit ett grymt läger iallafall. Och igår så hanna jag precis komma hem, hoppa in i duschen och dra på mig lite kläder innan vi skulle iväg igen. Vart då familje/farsdag middag hos F&F vart lite halv släktträff där på nått hörn. Fick mysa med min lilla ängel som somnade i min famn, gulle snuttan. Kom sedan hem och var död. Måndag idag och vi alla vet att ingen gillar måndagar och denna har inte varit någon större skillnad, vaknade efetr alldeles för lite sömn , tog mig till skolan med hjälp av skjuts av pappi, kände direkt huvudvärken, höll ut i 3 lektioner och och sedan satte jag mig på en buss hem och möttes av min älskade lilla mamma och vi myste med ansiktsmask och prat i soffan. Huvudvärken dunkar än så det blir troligen tidig kväll för mig ikväll, PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela