LÖRDAGDENTREDJENOVEMBERTVÅTUSENTOLV

Publicerad 2012-11-03 14:41:45 i Vardag,

 
Fin rubrik? Jo jag vet, Vet ärligt talat inte vad som händer med mig men jag har börjat vakna runt 8-9 varje morgon spelar liksom ingen roll när jag gå lägger mig, ugh.. Men knallade vilket fall och och fixade finfrukost till de medlemar av denna familj som var hemma. Har städat mitt rum, dött av mensvärk, återupplivats, tagit en dejt med duschen, hällt i mig ett antal koppar te och ska snart hoppa i lite kläder eftersom jag ska hem till morbror min och träffa en del släkt där, så vi ska stå och trängas i deras 2, whoop. Nej men det ska bli mysigt och träffa hela allihopa och få träffa sötaste kusinerna också var alldeles för längesen nu. PEACE 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela