Lång fredag

Publicerad 2012-11-03 01:04:57 i

Som ni ser har det varit en lång fredag för mig idag. Vaknade alldeles för tidigt för att resten av kroppen eller huvudet orkade men kunde ändå inte somna om. Vilket är typ det värsta som finns, men reste mig iallafall från sängen och hoppade i en tjocktröja och ett par mjukisar och satte mig framför tvn med frukost. Vid 3 tiden så satt jag sedan hemma hos Frida och pratade om en hel del behövligt vilket kändes jäkligt bra. Stannade vis McDonalds på vägen hem och stannade även och hämtade ut mina älskade Timberlands som äntligen kommit och är nu förtiden mina nya bäbisar, yeees. Kollade för övrigt på mina pojkar på X-factor och fick en stolt tår i ögonvrån. Och nu ska jag ta och hoppa ner i sängen så jag orkar ta mig upp och träffa släkten imorgon, eller tja en del av den! PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela