.

Publicerad 2012-12-29 17:10:14 i Vardag,

Emma klagar återigen på mitt dålig bloggande, eheh... Skulle blogga ett antal gånger men blogg.se appen fuckar så hartyvärr inte kunnat, men iallafall har de hunnit bli jul, ättit massor, gått uppnågra kilon, legat i soffan och inte gjort ett piss, fick dåligt samvete och tog en 2 timmars promenad. Har varit ner till mellandagsrean på stan med moa och myst, har hunnit varit upptill gränby, småshoppat lite underkläder och sånt nödvändigt skit. Umgåtts en hel del med familjen och ätit lite mer har även hunnit drick min egen kroppsvikt i tea några gånger om. Fint det! Nyår om 2 dagar också juste, har lite smått panik över vad jag ska ha på mig dock men får väl leta fram nånting i garderoben. 2013, herregud känns som om det var 2010 typ 2 dagar sen, fy fan fyller fasen 16 om mindre än 3 månader, känns ganska jobbigt faktiskt, väldigt, väldigt jobbigt ärligt talat. Men lyssnar på Mario och förösker glömma bort det lite halvt i nått hörn av min hjärna. Saknar min lilla klubb lite för myckt känner jag men får se dom på torsdag tror jag det blir, gooooos. Har väl inte så mycket mer att säga antar jag, PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela