Love yourself

Publicerad 2013-03-29 00:57:00 i Vardag,

Skärtorsdag idag, och den har inte varit något annat än underbar. Hade sovmorgon imorse och fick skjuts till skolan. Blastade macklemore i bilen och kom i perfekt tid till skolan. Hade lektion, långlunch, lektion och sen slutade vi. Så grymt skönt! Hamnade utanför skolan i ca en timme och körde världens egoboost vilket var riktigt riktigt bra måste jag säga! Tycker verkligen att vi inte uppskattar oss skälva lika mycket som borde. Gick sedan därifrån med huvudet högt och ett bättre självförtroende. Knallade mot Ica med några amigos och köpte billigt godis. Hoppade sedan på en buss ner mot stan där jag och Linda virrade runt ett tag. Mötte upp Frida igen och sedan Axel. Bio var det som gällde och The Host. Helt ok antar jag, men det var snygga killar i så. Nu ska jag hoppa i säng för jag är grymt trött. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela