London

Publicerad 2013-03-30 16:19:51 i Vardag,

Lördagens uppställning består av packning och brädspel, ska även duscha, raka benen och måla om mina naglar. Än så länge har jag väl kommit halvägs anatar jag. Asså herregud känns helt sjukt att jag åker imorgon, har fan väntat på denna resa i typ 1,5 år nu. London, fan älskar den staden mer än livet nästan. Kändes som det var igår det var typ 300 dagar kvar men nu sitter jag här och väntar de sista timmarna. Ska äntligen åka till staden jag bestämt att jag ska flytta till. Vilket jag bestämde att jag skulle flytta dit innan jag ens var där första gången. Ska bli så skönt att komma bort några dagar och glömma allt här hemma. Och one direction koncerten som är imorgon, har knappt hunnit ta in det ska bli så sjukt underbart. OM mindre än 24 timmar kommer jag stå i London, my god så taggad så det finns inte! Kommer troligen inte bli så mycket bloggning nu när jag är borta men kommer slänga in lite tidsinställda inlägg och så. Nej men nu ska jag sluta babla och hoppa in i duschen och fixa det sista. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela