Laced bras and see through skirts

Publicerad 2013-03-12 20:26:17 i Vardag,

Tiden går alldeles för fort och jag hinner inte med. Sist jag bloggade var det söndag och jag orkade inte direkt med livet. Men nu sitter jag här och multitaskar för fullt, borstar nämligen tänderna och klär av mig och bloggar samtidigt för att sedan ha resten av kvällen fri så jag kan hardcore plugga inför so provet på torsdag. Idag har det hänt mycket ska ni veta vänner. Var på mitt intagningsprov på katte, gick väl helt okej tror jag och hoppas jag. Och jag inte kommer in kommer jag dö gråtandes i ett hörn... Nej men seriöst. Har gått med magknip pga nervositet hela dagen och sen fick jag stora tvivel om jag ens valt rätt. Men Jaja vi får se hur framtiden blir. Har även hunnit spendera några timmar i kyrkan och bestämt hur min fredag ska se ut. Så vi hörs! PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela