På botten av allt sträcker vi oss efter toppen

Publicerad 2013-02-27 23:28:01 i Vardag,

Jahopp, då var man här igen. Denna gången hoppas jag verkligen att jag kan hålla igång bloggandet och uppdatera er dagligen. Sedan vi hördes sist vilket var över en månad sen har jag haft en del dåliga dagar men grymt många bra dagar med sjukt bra människor. Har hunnit ta ett spontant nytt hål i örat vilket bara gör att jag vill ta fler, har hunnit boka in resor i sommar och haft flera timmars prat med Julia om allt mellan himmel och jord vilket är typ det bästa som finns. Har lärt mig att jag ska fan inte sluta tvivla på mig själv, det kommer bli bra i slutändan. Har även snart gått och blivit min födelsedag igen, vill fan inte växa upp. Men måste ju tydligen göra det nån gång. Ska nu plugga in hörlurarna och lyssna på något som får mig på ännu lite bättre humör. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela