Still i am fallen for him and he is too

Publicerad 2012-10-11 17:35:04 i

Jorå, denna dagen var lagom spännande. Började med sovmorgon och glatt humör samt stress för att hinna till skolan nån timme senare låg man i en sjukhusäng, h ä r l i g t! Vanlig torsdag med andra ord. Nej men tack till alla mina fina käraste vänner som hjälpte till och alla fina sms, ni är bäst! Älskar er. Och om det är nån som inte går i min klass som läser min blogg, det är inte världens grej och jag höll inte på att dö eller någe sånt.
Men nu då, ligger i sängen och har precis kollat klart på världens töntigaste film, haha. Har även hunnit ligga i min säng och gjort ingenting men ska snart ta och fö i mig lite mat. Blir dock Ingen dans för mig i kväll vilket är bajs. Nej men nu ska jag ta mig ur mon alldeles för sköna säng!
Dagens outfit + en bild på moi and mamma från idag här under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela