I got a war in my mind

Publicerad 2012-10-15 22:36:01 i

Har bara varit en helt vanlig måndag idag. Vaknade innan solen imorse vilket var jäkligt deprimerande men mysigt att gå själv till bussen i mörkret om jag ska vara ärlig. Skolan rullade på alldeles för segt för min smak och höll på att somna under matten och halvsov genom sista lektionen vilket var spanska. Tog bussen direkt hem och har hunnit myst med mami, städar mitt rum(halvt, på nån höger), kollat på TV, käkat godis från i helgen och varit uttråkad så jag agerade kreativ och fixade mig själv ett armband. Sprungit runt i underkläder och lekt Michael Jackson med tandborsten i hand har jag även hunnit med. Ska nu äntligen dra mig till koja och sova ut inför morgondagen!
Skorna nedanför är ett STORT vill ha just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela