Home is whenever I'm with you

Publicerad 2012-10-28 08:54:40 i

Tjenare vänner! (Ni som då fortfarande kikar in på min blogg ibland) det var ett tag sen sist, ja det var det. Och vad har jag hunnit med sen vi sist hördes av, jo jag har rockat på en rosa bas, R O S A, med grymma människor, jag har haft en alldeles för chill dag i skolan(men jag klagar inte!), visat upp min allt för underbara kropp på fyrishov, myst med F&F, har även hunnit sova där, varit i skogen och fått en ny bästa kompis som går vid namnet Emma och är 6 år och sen så gar jag även hunnit ta mig ut hit till sommarstugan min. Just nu, i denna sekund, 08.42, så ligger jag i en säng som är alldeles för obekväm för att få finnas + att jag är för lång för den så mina fossningar hänger och svänger utanför kanten, ha i tanken att jag bara är 1,60. Nej inte trevligt på någe sätt och vis! Men Idag bärs det även hemåt och jag ska sova i mm egna säng, YEEEES! Nej nu ska jg förflytta mig ut i köket, hej svejs!
Bilder från de senaste dagarna här under 👇

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela