Greatest Mistake

Publicerad 2012-10-16 22:41:40 i Vardag,

Tisdag, inte den bästa dagen i skolan kan man väl säga men har varit på bra humör hela dagen idag. Började med att snooza 56 gånger och hann desutom äta lugn och ro med min lille bror, syltmackor stt fint så där på morgonkvisten. Fick skjuts av pappa till skolan. Lektioner som vanligt, fick reda på vart jag låg till i engelska, riktigt nöjd med det vart jag också måste jag ta och säga, fick klart min krönika, fick lära mig om kastrater, vanlig isdag med andra ord. 
Kyrkan efter det, möte up med alla underbara människor där. Drack lite för mycket varm choklad, åt kakor, mys i soffan och bara min underbara klubb med andra ord! Ska nu ta och fixa det sista på min historieredovisning innan jag somnar så godnatt och ha're bra! 
Söt liten bild på moi och Elin, och Elin om du läser det här jag saknar dig boo! 

Kommentarer

Postat av: ElinSkantz

Publicerad 2012-10-18 10:32:46

Saknar dig med hjärtat <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela